Kommentarer.

HAHA ! Tidigare idag hade vi en bild diskution över veckohängningen, därav diskuterades detta kala huvud som visas i det tidigare inlägget. Kommentarer som;

 - Jag vill peta på det.
 - Jag hade nästan vetat trummat på det !
 - Det ser ut att lukta gott, jag vill lukta på det.
 - Det ser läskigt ut..
 - Det ser så mysigt ut att klappa på.

.. kom upp. Kan vara de roligaste komentarerna jag har hört i en bild diskution, någonsin ! Skönt att få lite bra feedback också. Har jobbat mycket teknist seante veckorna. Jag anser att klasshängningarna ska tas tillvara för att prova på nya tekniker och olika sätt att jobba på. Inte för att hitta ett specfikt sätt att fota och att bara köra på ett spår !

Nästa veckas tema får vi reda på förrs dagen innan hängningen. Vilket kommer att bli stressigt. Men kul som satan ! Spännande att se. Erik (lärare) så även lite insnilkrat att "lita aldrig på att tekniken fungerar". Så mest troligt kommer en skrivae eller dylikt att koplas ur och göra det hela ännu mer stressframkallande. Själv ska jag nog safea och fota analogt. Då kan i alla fall inte tekniken krångla. Möjligtvis att jag fastnar i laddningsrummet i några timmar innan filmfan sitter i rullen. Men värre än så kan det ju inte gå.. För hoppningsvis.

Fingers crossed !
Kärlek.

By the way ! Stort tack till Mr skallig, väldigt uppskattat av både mej och dem som sett och komenterat bilden !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback