Triptyk

Har kämpat länge och väl med att lära mej vad det jag gjort heter, men jag har i alla fall lyckats slänga ihop två stycken. Under tiden då jag var i Norge så gjorde resten av klassen en varsin triptyk som skulle innehålla närhet, avstånd och miljö. Nu har jag dragit ihop en själv med bilderna som jag tog då jag var borta. 


 
Första bilden är ett bilstopp på en av alla Norges kringliga och krokiga vägar.



Och den andra är tagen på en av glasiärerna som vi var upp på (Shhh..)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gottegrisen

Fiiiiiiiiina! :P

Inget papparazzifotograferande som på de andra norgebilderna här inte!

Får man ha båda två som favvorit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback