Dag ett. Problem ett.

Man ska inte tro att man kan göra det lätt för sig och jobba in tid, för att sedan hinna med att göra annat. Nej nej, då strejkar skrivaren i stället. Satan.

Problem 1.
På min egna dator (nere i datasalen) skriver den ut bilderna, men ger dem i stället en funky färg. Inte för att vara sån, men Cristian klär inte i en magenta ton. Så jag skulle uppskatta om skrivaren slutade ge mode råd och i stället skrev ut bilden så som jag faktist bad dem om att göra. Tack, det skulle underlätta mitt arbete såå mycket! Men nej.

Om jag i stället provar att skriva ut i från en annan dator här nere i vår källare kommer detta festliga lilla medelande upp. Det roliga i detta medelande är att för att kunna välja en skrivare, som den nu ber mig om, så måste jag gå via "skriv ut". Det är då denna lilla ruta kommer upp. Och för att kunna skriva ut en bild från första början, krävs det att man öppnat ett nytt dokument. Annars finns det inget att plocka "skriva ut"-infon från, right?

SÅ VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR!!!!
Det är i dessa lägen man överväger att börja om och jobba helt analogt i stället.



Än är jag ingen slagen hjälte. Lite smått besegrad bara..
Always be Batman.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback