Slutprojekt

I morgon drar allvaret igång. Som bevis på det blir det tidig start i morgon. Och som råge på detta går startskottet mitt över målsnöret på mitt påsklov. Förvisso har jag redan tjuvstartat, men det är i morgon finliret börjar. I morgon ska det skapas, och med lite tur ska det ge lite resultat och ett steg frammåt. Ska från om med i morgon försöka med att dokumentera lite om arbetet bakom, och uppdatera lite om hur det går. Det här är dock något som ska tas med en nypa salt.. Men viljan finns där! Finns dock en risk till att den glöms bort eller läggs längst ner i "roliga-saker-att-göra" högen. Men viljan finns. Och kreativiteten bör inte stoppas pågrund av bloggande. Men jag ska ha det i åtanke när jag sandpapprar på mina nära och kära, att de kanske vill se processen. Ja ni fattar.

Önska mej ett lycka till!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback