Klippa och klistra

Veckans uppgift är att blanda olika tekniker för att få fram en bild. Det ska vara en digitalt teknik i bilden (som redigering och utskrift) och sen någonting analogt, någonting handgjort. Så i och med detta tvingade jag ut mina kära klasskamrater ut i blåsvädret, tog ett varsit porträtt och klipte sedan sönder allting. Och titta så fint det blev!

Jag har även sandpapprat alla små bitar innan jag lappade ihop dem igen.
Så det har inte blivit repor på scannerglaset, det ska vara så.

Före.











Efter.









SÅ. JÄKLA. ROLIGT!!!!
Fortsätter med det här hela veckan, plus hela nästa vecka! Har fram till fredag den 23 mars att hitta min favorit, så fram tills dess ska det klippas och klistras!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Awesomeness!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback