Livet med en plastpåse

Livet med en plastpåse kan ha varit en av de sämre och mest deprimerande dagen här på Forsa Folkhögskola. Veckans klasshängning fick temat plastpåse. Det ända jag först kunde tänka på var olika sätt att ta sitt liv, med hjälp av en plastpåse. Så första försöket gick till att trä påsen över huvudet (MED LUFTHÅL BAKTILL !!!) knyta ett skärp runt halsen och genom att fota igenom spegeln fånga ögonblicket då jag avbryter mitt eget självmord och i stället sliter upp påsen för att kipa efter luft ! Dramatist, jag vet. Men jag har aldrig passat som självmords offer, därför blev det detta i stället.

I all sin enkelhet. Plastpåse. Med en happytwist. Kanske, eller ?
Rätt nöjd med mitt 5 minuters projekt i alla fall.
Åsikter på detta ?


.. Det ända jag saknar är det röda nagelacket, men det var på rymmen.

Permalink Klasshängning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback