DÅLIG BLOGGARE !!

Daks att updatera lite. Fuck.

Ja, vart börjar vi. Lite Klasshängningar som gått förlorade kanske ?
Sist som jag visat upp var det Hans och Greta. Efter det har vi gått igenom vårt "Kändis" porträtt och den här veckan är det naivism, kommer in mer på det snart.

Först ut !
Mitt kändis porträtt togs på Camilla Gustafsson som medvärkar i Glada Hudik teatern.
Kände att hon och hela det gäng som hon arbetar med, ger väldigt mycket insperation till att bara man vill, så kan man göra och gå hur långt som helst !



Den HÄR veckan kör vi på Naivism, ur barns ögon. Deras sätt att se på livet så att säga.
I och med att vi har haft ganska mycket grejer på gång dom sista veckorna hamnade min Naivism lite på sidan och glömdes bort, eller tappades bort ! Så kl 20.00 igår kväll packade jag min väska med bikini, mugg och såpbubblor, vankade iväg till studion och fotade till dagens hängning. Kl 23.00 Klickade jag senare på "Spara" och kunde nöjt gå och lägga mej. Här är resultatet.



.. För att vara nyblivet proffs inom photoshop är jag jävligt nöjd !
Kan vara den snyggste friläggningen på länge (;



Permalink Klasshängning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback