Micke på Sita

Kl 05.43 vaknade man till med ett ryck! Idag är det dags. Idag ska jag tillbringa min morgon med Micke på Sita. Sopfarbrorn som jag under morgonens lopp kommer till att förstår är en storfavorit bland Hudiksvalls alla barn. Då han alltid vinkar och är glad. Ibland låter han dem till och med åka med i bilen! Och som tack har de skickat in insändare till lokaltidningen, som nu hänger nere i fikarummet. Och idag skulle även jag få vara lika sprudlande glad som ett av alla dessa barnen. För idag fick jag åka med Micke i sopbilen.













.. Jag måste göra sånt här oftare! Det är hur roligt som helst att få åka med någon okänd människa i några timmar och få lyssna på deras livshistorier. Så ett stort tack till dej Micke, hälsa Memphis nästa gång du passerar.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback