Att inspirera.

Karin från övervåningen (de som läser fördjupningsåret) var och föreläste för en fotoklass i Värmland för några veckor sedan och där berättade hon om mitt projekt, för att visa på kriativitet om jag förstått det hela rätt. Och nu har hela den klassen provat på att göra egna "klippa och klistra" bilder, med insperation tagen från mej!

Så för en stund sedan kom Karin skuttandes ner för trappen för att visa mej dessa. Precis i den stunden då jag skriver ut nya printar för att få dem att passa i passpartouhelvetena. Men nu gör det inget. Lite Ego boost och allting känns bra igen.

Här är deras fina bilder.



Så nu får utstälningen gå hur dåligt den vill! För jag har i alla fall inspererat någon. HA!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback