Slutresultatet.

Dags för den offentliga redovisningen kanske?

Då det är en annorlunda "konstform" så är alla fri att tolka och tycka precis som dom vill. För mej var det ett roligt sätt att sticka ut på. För erkänn, det är någonting som skapar tankar och funderingar. Och någonting som kommer att kommas ihåg, på gott eller ont så klart! Det är upp till dej själv. Grund iden är i alla fall att skapa en typ av självporträtt. Av alla människor vi möter tror jag att vi plockar åt oss någonting. En känsla, ett utryck en åsikt. You name it! Det här är väll mitt sätt att visa att mina nära och kära påverkar mej.

Ps. Grunden till alla bilder är då ett porträtt på mej själv.

Först i raden har vi min egna kära familj. Bestående av Mamma, Pappa, min älskade storasyster och mej själv.



När mina föräldrar skilde sig så skapades två nya familjer.
Första bilden är på min Pappas sida. Och den andra min Mammas.




De två bilderna nedanför reprecenterar kärlek och relationer. Här har jag plockat ihop den perfekte mannen genom att klistar ihop mina käresta genom åren. Blir två rätt stiliga karlar om du frågar mej!




Och sen har vi alla vännerna. Dom som får dagarna att gå.
Först har vi vännerna från Söderhamn.
Sendan de från tiden i Härjedalen och sist mina nyfunna bästa vänner härifrån Forsa.






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback