Webb design.

Webb design. Någonting som nörden innom mej faktist tycker är ruskigt roligt att pyssna med ! Varje gång man försöker sig på att göra om blogg designen (som jag inte har en susning om hur man gör) så önskade jag att jag kunde. Och blir alltid lika lycklig när jag kommer på hur jag t.ex ändrar färg på texten jag skriver ! Eller vart och hur man lägger in en header !

Webb design ?
Kanske måste kolla upp en kurs som innefattar det, värt att kolla på i alla fall.


PS.
Det här med Blogg bombande är något ni får stå ut med. Har alltid svackor när det gäller bloggande, och det samma gäller skrivandet. Så när det väl kommer kör jag på stort, så det är bara att hålla i sej och följa med. Ska försöka mej på att bli bättre på det dock.. På att uppdatera lite mer helatiden. Se det inte som ett löfte dock ! Det här har jag sagt många gånger..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback